VAPAA VESILIIKENNE
OVER €219.83
 

Noin Pelattavuus Overwatch Game Online

Julkaistu: keskiviikko 09 marraskuu, 2016

Overwatch on räiskintäpeli että ominaisuudet ryhmäpohjainen torjumiseksi, jossa on kaksi vastakkaista joukkuetta kuusi pelaajaa kukin.


 Pelaajat valita yhden useista sankari merkkiä, joista jokaisella on omat ainutlaatuiset kyvyt ja rooli luokat neljä merkin rooleja ovat :. Hyökkäys merkkiä on nopea ja paikkaa, mutta pieni puolustus, puolustus merkkiä tarkoitus muodostaa tukehtua pistettä vihollisia, tukea merkkejä, jotka tarjoavat puskurien ja debuffs niiden liittolaisia ​​ja vihollisia vastaavasti (kuten parantavaa tai nopeuden muutoksia), ja säiliö merkkejä, joilla on suuri määrä haarniska ja osumapisteet kestämään vihollisen hyökkäyksiä ja vetää tulta pois joukkuetoverit. aikana ennen ottelua setup, pelaajat joukkue annetaan neuvoja pelin, jos niiden joukkue on epätasapainoinen, kuten jos ne puuttuvat puolustava sankareita, kannustaa pelaajia siirtyä muihin sankareita ennen ottelua ja tasapainottaa alkaa joukkue. sisällä ottelu, pelaajat voivat vaihtaa merkkiä -pelin seuraava kuolemia tai palaavat kotipesään. peli suunniteltiin rohkaisee pelaajia vaihtaa merkkiä sopeutua oli ottelua edistymistä.


Kuvakaappaus alkaen Overwatch kun-ottelussa. Soitin liittolaisineen on merkitty sinisellä, kun vastustaja on punainen. Hahmon terveysbaari näkyy alhaalla vasemmalla, niiden tärkeimmät taidot ja iskut näkyvät oikeassa alakulmassa ja niiden kehitystä kohti niiden lopullisena näkyy alareunassa keskellä.

Jokainen sankari on ensisijainen hyökkäys tai taitoa ja ainakin kaksi muuta taitoja, joita voidaan mieleen milloin tahansa, jotkut vaativat lyhyen jäähdytysvaiheen ajan ennen kuin niitä voidaan käyttää uudelleen. Lisäksi jokainen pelaaja hitaasti kerääntyy metrin kohti hahmon "lopullinen" taito ;. tämä mittari kerääntyy ajan mittaan, mutta voi rakentaa nopeammin voittamisesta vastustajia tai suorittaa muita hyödyllisiä tehtäviä oman joukkueen kuten parantaen muiden tiimin jäsenten kun valmis, pelaaja voi käyttää tätä taitoa milloin tahansa, joka voi kestää muutamia sekunteja (kuten lisääntynyt hyökkäys voimaa tai immuniteettia hyökkäyksiä) tai olla yksittäinen voimakas toiminnon (kuten resurrecting tahansa äskettäin pudonnut tiimin jäsenet), jonka jälkeen ne sitten täytyy odottaa mittari jälleen täyttyä. Vastakkain pelaajat varoitettava käyttö tämän lopullisen valmiutensa huutomerkki merkistä, usein hahmon äidinkielellä, esimerkiksi asemiehenä McCree huutavat "on korkea keskipäivä" kuin pelaaja tarttuu perimmäinen mahdollisuuden kohdistaa useita näkyviä vihollisia ja käsitellä tappava vahinkoa niille vielä näkyvissä. Tämä antaa vastakkaisen pelaajat hetken yrittää suojautua tai reagoida asianmukaisesti.


Toinen mittari kappaletta kuinka moni ympäri pistettä pelaaja on tehnyt ajan mittaan, mikä palkitaan tappamiseen tai avustamista tappaminen, joka tarjoaa joukkueen puolustus tai paranemista, ja pisteytys tavoite pisteitä. Kun tietty kynnys ylittyy, pelaaja hahmon -ikonin olla "tulessa", joka edustaa että merkki on uhka, mutta muuten ei suoraan vaikuta pelin. Tämä mittari hitaasti pudota, jos pelaaja ei jatku pisteitä.


Peli tallentaa tärkeitä tapahtumia kunkin pelaajan suorituskykyä, kuten nopea useita tappaa tai tehokkaan käytön joukkue paranemista. Lopussa pelin, peli palvelin päättää tärkeimmistä näytelmään pelaaja ja näyttää tämän kaikille pelaajille lopussa peli, nimeltä "Play of the Game" (usein abbreviaed kohtaan "PotG" tai "POTG"). Kilpailevissa otteluissa kohokohta lopussa ottelun kutsutaan "Play of the Match" (usein lyhennettä "PotM" tai "POTM"), koska enää otteluita kilpaottelua. Jopa neljä erillistä saavutuksia pelaajille molempien joukkueiden sitten korostettu ja pelaajat annetaan mahdollisuus kiittää pelaaja kukin.


Pelaajat saavat kokemusta jälkeen ottelu kohti metagame kokemus taso perustuu useisiin tekijöihin, kuten ne voitti tai hävisi, kuinka tehokkaita ne käyttivät hahmon suurvallan on myönnetty kultaa, hopeaa tai pronssia heidän joukkue kuudella luokkiin kuten useimmat käytetty aika tavoitteista, ja pelaajan ohi henkilökohtaisia ​​ennätyksiä näissä kategorioissa ;. tämä kokemus on saanut vain toistettaessa pelin matchmaking tilat eikä mukautettuja pelien saamassa kokemus tasolla, pelaaja voi ansaita ryöstää laatikko, jokainen joka sisältää neljä satunnainen kosmeettinen eriä yksittäisten sankareita, kuten voitto aiheuttaa, maali suihkeet, vaihtoehtoinen nahat (puvut), emotes ja äänilinjaa. Ne voivat myös ansaita pelin valuuttaa nimeltään "hyvitys", joita voidaan käyttää ostaa erityisiä kosmeettisia kohteita suoraan. Monista kohteita palkitaan pelin valuuttana. Pelaajilla on myös mahdollisuus ostaa ryöstösaalis laatikot reaalimaailman rahaa mikrotransaktioihin.