VAPAA VESILIIKENNE
OVER €219.83
 

The Legend of Zelda Puku



Selitteen Zelda Link Cosplay asu
€155.86  €77.55
50%
OFF

Selitteen Cosplay Zelda Link Deluxe asu
€155.86  €77.55
50%
OFF

Selitteen oni Link Zelda Cosplay asu
€190.15  €99.27
48%
OFF

Selitteen Cosplay Zelda Link Deluxe asu
€155.86  €77.55
50%
OFF



Selitteen Zelda pelien linjalla sekoittaen toimintaa, palapelit, seikkailu/battle pelin kulku, tutkimista, yhteistyömoninpelissä näkökohtia on pysynyt samana koko sarjassa, mutta niille parannuksille ja lisäyksiä esitellyt jokaiselle uudelle peli. sarjan myöhempiin peleihin sisältyy myös hiiviskely, jossa pelaaja on vältettävä etenee vihollisia ja tason sekä kilpa-elementtejä, vaikka pelit voi on pieni osa tutkimista ja sivutehtäviä, ja pelaaja palkitaan usein pulmia tai tutkii kätkettyjä alueita, joiden hyödyllisiä esineitä tai johon on lisätty kykyjä. Jotkin kohteet on johdonmukainen ja että ne näkyvät monta kertaa koko sarjassa, kuten pommeja, joita voidaan käyttää sekä aseita ja avata tukossa tai piilotettu oviaukot, hope, joka on tappavan tai vihollisten lamauttamiseen, avaimet, lukittuja ovia, maagiset miekat heiluvat, suojukset ja ja nuolista, kun taas jotkin lajit ovat yhteen peliin. Vaikka pelit sisältävät useita roolipelien elementtejä (Zelda II oli ainoa, joka kuuluu kokemus), niissä korostetaan yksinkertainen raivaamme tiemme Ja vinoviiva-tyylistä taistella yli strateginen, vuoropohjaisesti tai active time taistelu pelejä, kuten Final Fantasy. Pelin roolipelien elementtejä on kuitenkin aiheuttanut paljon keskustelu siitä onko Zelda pelit pitäisi luokitella toiminta roolipelien, sekamelska joista sarja oli voimakas vaikutus. [ 4]


jokaisessa pelissä Zelda-sarjassa on koostui kolmesta tärkeimpien painopistealojen: overworld, jossa liike on monisuuntainen ja antavat pelaajalle jonkin verran toimintavapautta; alueilla vuorovaikutus muiden hahmojen kanssa (vain luolissa tai piilotetaan huoneisiin ensimmäisessä pelissä, mutta ohjelma laajenee nyt koko kaupungit, jotka sen jälkeen tulevat pelit), jossa pelaajan voitot erikoisesineitä tai neuvonta, ja luolastoja, sekava ulkoasu, joka on yleensä maan alle, johon kuuluu useita vaikeita vihollisia, pomovastustajia, ja esineitä, ja kunkin luolasto on yleensä yksi suuren menoerän inside, joka on yleensä välttämätöntä ratkaista monia pulmia, jotka usein että astut luolastoon on ratkaiseva merkitys että luolasto kukistaminen pomovastustajan sekä Etene peli. lähes kaikissa Zelda peli, siirtyminen astut luolastoon etsimällä ovat kartan, joka ilmentää sen tuloste- ja maaginen kompassi, joka paljastaa sijainti merkittävä ja pieniä esineitä kuten avaimet ja -välineet, myöhempiin peleihin, -sarjan laitteissa on lisäksi lisätty erityinen 'keskiöllä key, se avaa oven taisteluun luolasto pomovastustajan enemy.


useimmissa Zelda pelejä, jossa pelaajan elämän mittari on edustettuna sellaista sydäntä. käyttöikä mittari täydennetään monella eri tavalla, mukaan lukien nostaminen joidenkin Kingdom Hearts vasen kukistaa vihollisia, haltijoita tai jouset sijaitsevat tietyillä alueilla tai toiminnot kuten Potion, mutta suurin osa pelien "Heart Containers" tai "pala Heart", kuten ensimmäisen palkinnon lopullinen kukistaminen erästä luolasto ja hyvästä ajoituksesta tiettyjä sivutehtäviä, pidentää metrin kerrallaan heart. pelit


lanseerannut useita toimintoja, jotka on tulossa alan standardeihin. alkuperäisiä Legend of Zelda oli ensimmäinen konsoli peli, jossa on tallennus Sen ansiosta pelaajat lopeta toisto valitsemalla ja sen jälkeen sitä jatketaan myöhemmin. Legend of Zelda: Ocarina on kerran sellainen määrärahakohta että yksinkertaistetun Targeting System 3D

jahti mukaansatempaavassa verkkomoninpelissä.