VAPAA VESILIIKENNE
OVER €219.83
 

Desmond elää uudelleen muistoja monet näistä esivanhempien Altaï

Julkaistu: tiistai 14 helmikuu, 2017

Sisällä Animus, Desmond elää uudelleen muistoja monet näistä esivanhempien Altaïr Ibn-La'Ahad, salamurhaaja elävä ristiretkien aikana; Ezio Auditore da Firenze, Assassin Italiassa vuosina myöhään viidestoista ja varhaisen kuudennentoista vuosisadan, renessanssin aikana; Connor (Ratonhnhaké: ton), brittiläinen ja Mohawk Assassin pyritään suojelemaan hänen heimonsa aikana Amerikan vallankumous ja Edward Kenway (vaikka se ei ole itse Desmond elää uudelleen hänen muistoja Bayonetta Puku
, mutta se on osa hänen esivanhempien) Hävytön merirosvo etsimään kultaa ja seikkailuja vuosina 1715. pyrkimys Altair hakee "omena Eden"; tarina Ezio löydetty muita fragmentteja, kuten "keppiä"; Connor etsii mitali, viimeinen avain johtaa temppeli ja Edward etsivät tapa päästä Observatory, kone paikantaa ketään maan päällä tipalla hänen verensä.


Näiden tapahtumien Desmond huomaa vihjeitä lopussa maailman profetian vuonna 2012 entinen aihe Animus (Clay Kaczmarek, useimmiten kutsutaan "16" tai "kohde 16") ja holografinen muodot " ne, jotka siellä ennen". He puhuvat suoraan Desmond kautta Ezio tai Connor Cosplay Finland
, mikä tekee niistä kantajia viestin, että niiden ei ole tarkoitettu eikä mihin kysymyksiin vastataan myöhempinä vuosisatoina Desmond. Viesti on noin uhkaavasta katastrofista, joka voi aiheuttaa ihmiskunnan loppu (kuten se, joka on jo tuhoutumisen ensimmäinen sivilisaatio), Desmond voi yksin pysäyttää.


Kun peli on otettu käyttöön päähenkilö ensimmäinen otsikot Desmond Miles, suurin osa pelin on geneettinen muistoja merkin pelaaja ohjaa läpi isiensä Altair Ezio, Connor ja Edward läpi Animus. Tämä lähtökohta antaa diegetic rajapinnan pelaaja visualisoida ihmisten terveyttä, niiden varusteet, tavoitteita ja monia muita kohteita. Animus on järjestelmä, antureita dekoodaamaan "geneettinen muisti" Desmond, olettaen, että elämää ja kokemuksia hänen esi voidaan jäljittää hänen DNA: ta. Asentaa takaisin kierre niitä muistoja, pelaajan täytyy ohjata Assassin säilyttää synkronoinnin Desmond ja hänen esi-isänsä. Onnistuneesti tavoitteensa, se lukitsee synkronointi ja mahdollistaa edetä yleisen Quest BioShock Infinite Puku
. Tekemällä toimia, jotka ovat vastoin luonteeseen Assassins tai kuolla pelin, synkronointi on rikki, pakottaa pelaaja aloittaa viimeisenä pelastaa pisteen.


Tämä pelijärjestelmä (Animus) avulla kehittäjät voivat perustella pelin käyttöliittymä normaalisti läsnä videopelit: terveys, aseet, mini-kartan tai yleisiä kartta, visuaalisia merkkejä vihollisia, lataa viime tarkistuspisteen jne Sillä Animus, pelaaja voi toistaa jo valmiiksi tehtäviä parantaa synkronointia (alkaen episodi Brotherhood) tavoitteen saavuttaminen tietyllä tavalla perustettu suunnittelijat (käyttää tiettyä ase murha, tai tappaa kohde, jne). Tämä mahdollistaa useita vaikeustasoa - ja siten uudelleenpelattavuus.