VAPAA VESILIIKENNE
OVER €219.83
 

Palautusoikeus

Tukikeskus

Palautusoikeus


Ennen paluutaan tuotteen meille, lue ja noudata ohjeita. Voit myös soittaa International asiakaspalveluun, jossa asiakkaamme myyntiedustajat mielellään auttaa sinua.


Varmista että ymmärrät palautusoikeudesta ja varmistaa, että kaikki kriteerit täyttyvät ennen fyysisesti lähetät kohteet takaisin meille.


Pidätämme oikeuden veloittaa käsittelymaksun kaikista palasi tuotteita.


Yleinen Palauttaa


Kaikki palautukset tulee antaa asiakaspalveluumme tietää 24 tunnin kuluessa siitä, kun saat paketin. Hyväksymme vain tuotteita alkuperäisessä kunnossa. Erityisesti olla varma kohde lähettää takaisin asianmukaisessa kunnossa (koko, yksityiskohdat). Hyvitys evätä väärää kokoa, kun olemme saaneet ja check.And sinun on myös maksamaan 50% kokonaismäärästä järjestyksessä kuin istutuksia maksu (esimerkiksi jos tilaat tuotteen arvo on 100 dollaria, tuki on 50 dollaria), ja merenkulku maksaa maksaa ennen ei palauteta.


1. Kaikki palautukset on 3 päivän kuluessa siitä, kun siirto on pudonnut pois kelkasta.


2. Tarkistamme jokaisen kohteen ennen kuin lähettää sen ulos, voimme varmistaa väri ja koko ovat oikein, jos löydät koko tai väri on väärä, ota meihin yhteyttä. Kun olet vahvistanut meille, palauta se meille.


3. Jos mekko on suuria laatuongelmia, ota asiakaspalveluumme tietää 24 tunnin kuluessa siitä, kun saat mekko, me ratkaisemme ongelmia niin pian kuin mahdollista.


Huomio:


1. Me hyväksyy vain osittain tai kokonaan tuen kohde, joka on ongelma, koska meidän huolimattomuudesta. Tämä tarkoittaa, emme voi taata hyvitystä, jos ongelma kohde ei johdu OHCOSPLAY.COM.


2. Viallinen, vaurioitunut tai väärin kuljetetaan kohteet ovat oikeutettuja täyden hyvityksen. Pyytäessään hyvityksen, olkaa valmis antamaan asiakaspalveluun valokuvia selvästi osoittaa ongelma kohteita. Jos uskot eriä oli vaurioitunut kuljetuksen aikana, asiakaspalvelu tarvitsee valokuvat, joissa näkyy vahingoittunut pakkaus sekä "Proof of Damage" asiakirjat teidän toimitus harjoittaja, jotta hyvityksen käsittelyä.


3. Me vaihtaa tuotteen, jos ostettu tuote ei vastaa väri tilasit (percieved värierot johtuvat tietokoneen monitorin näyttö ei exhanged).


4. Huomaa, että koska luonteen käsityötä vaaditaan, valmiin puku voi vaihdella noin 1 "~ 3" suuntaan tai tiettyjen mittauksia.


5. Jos tuote koko poikkeaa tekniset tilauksesi yli 1 ~ 3 tuuman, sinun kannattaa etsiä paikallinen räätälöidä tehdä muutoksia, ja me mielellämme korvaa sinulle jopa 100% tuotteen hinta räätälöintiä kustannuksia. Jos valitset tämän vaihtoehdon, muista pyytää kuitti teidän räätälöidä kuin jäljennös on toimitettava pyydettäessä korvaus.


6. Täyden hyvityksen tässä ei inclcude toimitus-ja käsittelykulut kustannuksia.


7. Huomaa, että emme voi käsitellä mitä tahansa tuotteita, jotka lähetetään ilman etukäteistä tietoa. Jos haluat palauttaa tuotteen, sinun tulee ottaa yhteyttä asiakaspalveluun kautta Tukikeskus.


8. Emme varaa toimituskulut tuoton paketti ja niihin liittyvät tullimaksut. Joten, palauta se takaisin kautta paikalliseen postiin ja valitse talouden toimitustapa.